tirsdag 17. juni 2008

Hjemmelekse


Ja, nå har jeg omsider kommet litt i gang her. Har vært igjennom oppgave 1-3 (delvis, det med Adobe må jeg heller gjøre hjemme).

Det gikk jo greit å endre skrivebordbakgrunn. Har gjort det en eller annen gang før, i en fjern fortid...

Oppgave 2 gikk greit også, særlig når jeg endelig fant "Min datamaskin". Den inngangen hadde gjemt seg veldig godt hos meg, men nå laget jeg en snarvei, slik at jeg har den på skrivebordet.

Lagring av testdokument, sletting, søking, gjenopprett og lagring i egen mappe gikk greit. Ok, da, litt fomling, jeg gjør ikke alle disse tingene hver dag, nei.


Så irriterer det meg kraftig at Anne Kristin har fått smelt opp et bilde av seg sjøl øverst på sida vår. Jeg prøver å få inn et bilde av katten min, men får jeg det til??
Ja, så sannelig!!

4 kommentarer:

e-bibAgder - kursholder sa...

Hei. Så bra at du er i gang. Og for en fantastisk katt! Jeg er dypt missunnelig på folk med katt. (Har allergisk mann!)

Hilsen Stina

Anne Kjersti sa...

Så synd at du ikke kan ha katt. Men - det er mye hår med dem, og sand på gulvet!

e-bibAgder - kursholder sa...

Ja, men til tross for sand og hår, det er noen utrolig flotte dyr. Hadde katt før jeg fikk mann, men måtte velge på et tidspunkt. Det var ikke bare lett... :-)

Anne Kristin sa...

Veldig fint kattebilde! Jeg er ikke noe kattemenneske, men hadde jeg hatt bedre tid - f.eks. vært arbeidsledig uten håp om å komme i jobb, så hadde jeg anskaffet meg hund - igjen. Det er ingen som er så god på å gi omsorg som en hund.

Anne Kristin