torsdag 4. september 2008

Morsomme katter

4 kommentarer:

Mona Lill sa...

Katter er morsomme dyr! Ta deg en titt og få deg en god latter.

Anne Kjersti sa...

Katter er bare kule!!
Men det finnes ingen fornuftige forklaringer på hvorfor vi gidder å ha katter: Mine katter bare spiser og sover, de trenger seg innpå meg når jeg setter meg ned , skal nikose når jeg leser avisen, eller legger seg oppå tastaturet. Musene tar de med seg inn - fortsatt i live, og fugler hender det jo de tar - noe de ikke får lov til. De hopper helt ubedt rett opp på frokost- eller middagsbordet. Det er umulig å oppdra dem. Kort sagt: Jeg elsker dem!!

e-bibAgder - kursholder sa...

Utrolig. Ler like mye hver gang...

Anne Kristin sa...

I dag har jeg sett denne filmen også - etter en lang, lang blogg-pause + pause fra facebook + pause fra eBib-Agder. Ja, ja - det var en gøy film - og flott å møte Mona Lill på bloggen også. Anne Kristin