lørdag 2. august 2008

Statusrapport til mine medbloggere

Nå er det første gangen jeg blogger hjemmenifra - og det går greit det og. I og med at jeg har hatt to rolige arbeidsuker i juli, så er jeg nå kommet ajour også med e-bib-Agderkurset, og det er jeg godt fornøyd med. Jeg har kun gjort blogg-oppgavene, men har lest hele kursdokumentasjonen. Har endret på sida vår og lagt inn enda fler bilder som dere ser. Det må jo dere også gjøre så klart. Synes det er gøy å legge inn bilder, men har vel som de fleste av våre medbloggere unngått de mest private bildene - bortsett fra at jeg under profil har tatt med nok et bilde av meg, og at jeg på kursdagen skeiet ut med å lime inn et bilde jeg fant av meg på nettet (så det var jo lagt ut allerede). Prøvde meg også med å legge inn en lysbildeserie fra Kristiansand for å terge mine medbloggere fra Mandal og Vennesla, men da synes jeg maskinen jobbet treigt, - så den fjernet jeg igjen. Mulig at det hadde glidd greit på jobb der nettet er bedre utbygd enn det trådløse jeg har tilgang til hjemme. Også har jeg puttet på noen litterære lenker - men sida er ikke så veldig litterær enda - Anne Kjersti og Mona Lill må gjerne komme med noe "bokstoff". Nissene i Milano har jo ingenting med tema for bloggen å gjøre, - eller ? De var jo på en måte i Sør - og bedrev friluftsliv - og det var gøy å ta bilde av de. Ønsker med dette Anne Kjersti og Mona Lill fortsatt god sommer - og vi sees vel på bloggen etterhvert, skjønner godt at Anne Kjersti følte seg ganske ensom der sånn i starten.

1 kommentar:

Anne Kjersti sa...

Det var fint med noen nye farger på bloggen. Du skal nok ikke terge oss for mye med Kristiansand-bilder, nei.
Nisser? Vi er vel noen rare nisser alle sammen, spør du meg...